Efter jobbet gick jag och hämtade ut ett paket med en katt jag beställt från Storbritannien (just den vita går inte att få tag på i Sverige längre). Den går på batteri och det ser ut som att den andas och låter som att den snarkar. Jag var lite orolig för att jag skulle förlora förståndet fullständigt om jag skaffade den här katten, och nu när den ligger och "sover" här bredvid mig i sängen håller denna oro i sig. Men samtidigt känns det fint. Väldigt fint. ❤

Jag har målat ikväll också, för tredje kvällen i rad. Ska bättra på lite imorgon kväll, sedan bör hallväggarna vara klara. 😊

0