Noll service, noll förståelse, noll medmänsklighet

Jag ringde till Cirkus Psyk för en stund sedan (på måndagar har de telefontid mellan 8-10...generöst va?) och förklarade min akuta situation.
 
Ja. Jag RINGDE faktiskt! Per erbjöd sig att göra det åt mig...men jag gjorde det själv. :) Alltid något att vara glad över. Även om själva samtalet var beyond frustrerande.
 
Malin: Det gäller receptförnyelse.
Receptionist: Då ska du kontakta sköterska eller gå via Mina Vårdkontakter.
Malin: Jag VET det. Och jag gjorde det igår. Men mina Sertralin är SLUT så det är lite BRÅTTOM, jag behöver nytt recept IDAG. Jag trodde att jag hade fler uttag kvar, men det har jag inte. Jag har bara EN enda tablett kvar.
Receptionist: Och du har redan skickat in via Mina Vårdkontakter?
Malin: Ja, jag gjorde det igår.
Receptionist: Då finns det inget snabbare sätt.
Malin: Men det är bråttom!
Receptionist: Ditt Sertralin tar alltså slut idag?
Malin: Jaa!
Receptionist: Jag kan lägga en lapp till läkaren...så får vi se.
Malin: Ja, tack!
 
Jag. Hatar. Cirkus. Psyk.

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback