Vykort 🏳️🌈 21 maj 2019 Jag mötte min frisör i parken efter Pride-paraden i lördags och idag fick jag ett superfint vykort från henne. Jag blev alldeles rörd. Och det blev resten av styrelsen också, när jag visade det för dem. 💖🏳️🌈 Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0