Men igår...då var det mest skönt. Såklart det var obehagligt att vara ute bland folk. Men jag var inte ledsen. Eller ja...inte förrän på hemvägen i alla fall. Då började jag av någon anledning tänka på den hemska rekryteringsprocessen i höstas. Och då blev jag genast nedstämd.
Men det gick över. När jag kom hem tog jag en varm dusch och läste 100 sidor kurslitteratur. Sen somnade jag relativt lätt.
Lillasyster
Åh gums :( <3 Hoppas arbetsförmedlingen hjälper dig ordentligt nu, annars får vi ta dem i örat!
Ring mig när du är ledsen <3

1